2013/01/15

Full rulle

Liten grupp idag igen men i morgon ska det bli lite ordning igen. Hoppas det slutar snöande idag har det stormat hela dagen och med små barn som avskyr snöblåst i ansiktet blir det inget gå ut. Har istället haft mega pottträning här istället

Höll två pass idag spinning och Get Fit. Känns att jag styrketränade tungt igår men nu är det det tunga artilleriet som gäller nu ska jag i form är lite knäckt efter morgonens mätning :-(

Dagens mat har gått bra, är lite hungrig ibland men då dricker jag vatten känner att jag måste va konsekvent och hålla mig till planen

Idag ligger jag iaf på grönt det är ju skönt





Skulle vilja att det fanns en kolumn för mellanmål men jag loggar det på snacks det går ju bra det med



Träningen ser ni här. Det är ju inte exakt med tanke på att den typ av träning jag gjort inte finns i listan så jag tar det närmaste

I morgon hoppas jag på att köra ett stenhårt corepass i gymmet innan intervallstyrkan. Nu är det fit som gäller

Maken planerar och fixar för sitt nya projekt att sälja blombuketter till butiker och torghandlare. Det kommer nog gå jättebra med tanke på hur duktig han är . 3 standard storlekar på buketterna kommer att finnas och de får köpa lådvis och dag hade han med sig buketterna hem som han skulle visa upp

Det här är en stor



Kul om han hittar nått som fungerar och som han samtidigt tycker är kul för alla arbetsgivare i det yrket verkar lite konstiga så det är bättre om han får slita ut sig till sig själv än till någon annan

Nu ska spikmattan få tortera mig lite

Sov gott

- Veronica

Inga kommentarer: