2013/01/08

Nu jäklar är terminen igång

Även om sömnen blev lika kort den här natten så va jag helt klart piggare i dag måste bero på att jag försov mig vilket va första gången på många många år. Det är tur man inte har så långt till jobbet ;-) Mimosa störtade in 7:15 och tyckte att nu måste vi gå upp så vi hinner till skolan.

Ja ja en lugn dag på jo bet iaf med bara två små och en snöstorm på fm. Så nu ska den vita skiten komma tillbaka alltså.

Terminen är ordentligt igång nu även om man själv måste hitta tillbaka till formen igen. Höll spinning och Get Fit idag kallar det Get Fit i Spånga och Intervallstyrka i Solna. Get Fit är lite coolare ha ha. Är helt slut men det är skönt att börja känna lite träningsvärk igen

Fyller så noga det går i min lilla matdagbok, är inte noga på grammet inte heller på träningen att det är exakt rätt förbrukning eftersom alla träningsformer inte finns i appen så jag har valt vilka jag ska använda när jag loggar mina pass. Så mitt Get Fit heter Gymnastik hård typ armhävningar :P





Ev äter jag nått mer ikväll om jag inte somnar

- Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: