2013/01/28

Plötsligt händer det....

Vägning idag vilket jag avskyr men nu ska jag ju vara duktig och sköta mig hela vägen till vår underbara semester på Viva Bahia. Ska med gott samvete kunna njuta den veckan av mat, bad och en och annan drink :-)

Så vågen fram och yes äntligen lite resultat -1 kg den här veckan och faktiskt -1 cm i midja och -2,5 cm i höft. Kör stenhård träning nu så måtten på armar etc får ni inte lika ofta eftersom jag vill få större muskler inte mindre så det ska va + på vissa mått så småningom .



Svårt att säga om det syns men bättre ska det bli.



Styrketränade hårt idag även om det inte va så många olika övningar. Testade armhävningar på tå och 24 gick bra idag utan vila så det är bra att kunna maxa upp dem sen. Höll ett pass bollcore så magen fick slita lite till.

Idag kom mailet från Nike Blast om vilka pass man bokat, kommer garanterat sova gott på lördag kväll



En rejäl blandning mellan styrka och dans härligt. Kommer va lite mör när jag håller zumban på söndag em ha ha. En bra uppladdningshelg inför Bokwa kursen helgen efter :-)

Maten blev lite många kalorier idag va så hungrig när jag kom hem men skit samma får jobba hårdare i morgon men helgen kommer ju hamna på - i helgen så en uppladdning är ju bra.

Dagens bilder då












Äh sov gott

- Veronica

Inga kommentarer: