2013/01/07

Måtte jag överleva denna sömnigt

Man ska inte klaga ungarna sover bra när de väl somnat men vad fan den här mamman orkar inte vara uppe till 2 för många nätter i rad och jobba på det. Nä det är skönt att skolan börjar nu så det blir ordning på dem.

Premiär för nytt bollcore pass ikväll. Nya övningar för deltagarna och lite annat upplägg. Ska suga på det några veckor och se om jag ska lägga in mer rygg övningar men jag gillar ju kombinationer i mina pass där allt aktiveras samtidigt så man hinner med mycket mer. Kändes bra iaf och tror många fick aktivera andra muskler än de är vana vid för det gick inte att fuska ;-)

Tycker jag sköter mig bra med kosten, vägde mig i morse och det är -,4 kg på 2 dagar jippi. Fast mycket är ju uppsamlad vätska efter allt socker man ätit i december men det är oxå vätskan som gör att man blir så plufsig. Det är ju sällan fett man lägger på sig när man ökar mycket under kort tid, jo en del är det ju men mycket är vätskedepåer som fyllts upp och behöver tömmas. Blir mycket protein och grönsaker nu. Tror inte på LCHF där man ska trycka i sig massa mättat fett i form av bacon typ. Ok nu äter vi ju inte sån typ av kött iaf. Ni vet ju att vi bara äter fisk och fågel i vår familj ja skaldjur oxå förstås. Nu blev jag sugen på räkor med aioli bara för det suck... Blir nog det till lunch någon dag.

Här är iaf dagens intagsbild



Har lite att peta i mig men helt ok iaf


- Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: