2013/01/14

Skön måndag

En lugn dag på jobbet med bara två små underbaringar så det blev en stunds lek i backen bakom huset i snön. Det blåser oftast på vår gård så bakom huset kan man få lite lä

Idag hade jag beslutat att jag skulle ha ett ordentligt styrkepass i gymmet, det blev 1,5 timme gissa hur armarna kändes efter det. Överkroppen fick sitt i alla muskler så det jag missade i lördags tog jag igen idag. Nöjd!

Liten stark är jag nog ;-)


Höll bollcore så magmusklerna fick slita lite de med. Ska man i bikinin är det bara att slita för någon gång i sitt liv ska man väl kunna se juste ut i avklätt format muhahaha

Maten har varit bra överskred till rött när jag drog i mig en avokado men ni vet ju att jag inte är totalt fixerad vid kalorierna när jag tränar oxå. Har som mål att äta minst 2 g protein per kilo kroppsvikt det är det viktigaste i min diet sedan räknar jag inte fett och kolhydrater alls de blir vad de blir fast inga snabba kolhydrater men fullkorn är ok. Klarar mig utan sånt men en smörgås vill man ju ha ibland

Så till dagens siffror blir i iPhone format idag



Och träning



Vägningen i morse oxå




Det går åt rätt håll kanske ska ta och mäta mig oxå. Gör det i morgon så får ni lite mått oxå

Sov gott

- Veronica

Inga kommentarer: