2013/01/06

Mot bikinin

Hade just skrivit ett så bra inlägg så råkade jag klicka bort det

Idag satte jag igång på allvar med loggning, kaloriräkning och spurt mot semesterns Viva Bahia


Som jag längtar och ser fram mot detta drömställe vi va på i somras det är så värt varenda krona att åka dit och varenda kalori jag får slita bort för att se grym ut i bikini 😜 Just kidding men jag vill iaf slippa köpa ny bikini och så vill jag att maken ska ha en pingla till fru 😝

Så i 6 månader ska jag kämpa efter den form jag faktiskt vill vara i. December har varit en enda sockerkoma och med två veckor i sängen utan ork gav det ca 4 kg upp 😳

Så med bra kost, grym träning och min envishet kommer jag självklart nå mitt mål. Jag har ju fördelen att mitt träningsschema är kanon för våren med de pass jag själv håller i kommer endast behöva komplettera med styrketräning det känns bra. Blir säkert en och annan vända på crosstrainern om tid och ork finns.

Så den grymma sanningen är att jag kommer avslöja min vikt för er när jag loggar. Skämms ju inte över den iaf men jag är ur form och känner mig som Barbamamma fast blekare.




- Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: