2013/01/16

Nej nej nej

Bubbel, bubbel, bubbel min mage bubblar. Vill inte bli magsjuk jag med har inte tid med det. Men det är nog bara inbillning skulle jag tro jag har en förmåga att kunna framkalla sjuka när jag tror jag är smittad men nu tänker jag bara positiva tankar inget annat.

Va iaf dynsvettig av promenaden till gymmet hade virat in mig i massor av kläder så det kanske va därför jag vet inte. Gick bra att köra mitt planerade corepass i gymmet även om jag svettades som en gris och mitt intervallstyrka gick bra det med. Körde 45 intervaller på det idag för alla va sena från passet innan men det räckte bra för mig idag och för deltagarna med .

Har inte varit så matsugen på dagen idag men stekte mig två ordentliga kycklingfärsbiffar på totalt 400 g och gjorde gräddsås till det. Åt i lugn och ro i soffan och hur ofta händer det? Jag behövde inte resa mig en enda gång och ingen skulle ha mer mat eller vatten eller kastade bestick i golvet. Så jag njöt riktigt ordentligt av lugnet.

Viggo verkar iaf piggna på sig och äter för fullt på kvällen hoppas han får behålla det han äter för nu proppar han i sig mat.

Jag vet inte om jag ska äta mer ikväll är inte hungrig men kanske att jag borde äta nått får se men så hör ser dagen ut iaf



Blev igen middag men ett ordentligt mellanmål innan jag gick iväg och tränade


Och så träningen



Återigen håll tillgodo för de knasiga passloggarna

Ska nog äta nått iaf kanske te och en smörgås

- Veronica

Inga kommentarer: