2013/01/11

Tog matdagen idag

En dag i veckan är ju min matdag, jag äter vad jag vill men bara mat. Så idag har vi ätit hembakad pizza. Orkade inte logga alla ingredienser eller väga etc så jag valde bara ett alternativ i listan det får duga
Blev rött det räcker även om det kanske inte stämmer så riktigt.




I morgon ska barnen till mormor och jag får en härlig förmiddag på gymmet. Ska hålla ett pass Gymcirkel så jag tänkte försöka träna ett rejält pass innan sedan ta en promenad med taxarna på em. Gubben jobbar natt med att köra taxi sedan han blev av med jobbet bara hux flux men tydligen har han enl skvallret bara semester enligt hans få arbetsgivare ?! Skumt, men nu har han lite egna planer på företagande som verkar vettigt. Har länge varit rädd för att han börjar med eget igen men det här verkar kanske vara nått han räknar och besöker ev framtida kunder iaf hela dagarna. Han ska få testa vore ju underbart om jag alltid kunde ha en liten barngrupp och han drar in mer än han gjort nu det skulle va jätteskönt för oss alla. Är ju lite bortskämd nu med en liten grupp barn, håller en plats ledig till syskon som ska komma även om jag förlorar massor av pengar varje månad på det men det får va så man får planera inköp mm. Jag jobbar ju så mycket extra så jag får ut ganska bra i månaden på det.

Ser extremt mycket fram emot morgondagens träning så skönt att va igång igen och träningsvärken är grym lön för mödan. Vill bygga upp så mycket jag kan nu innan nästa förkylning knäcker mig igen. Fyllde upp dosan med kosttillskott idag så nu ska jag klara mig ett par veckor innan detta dags att fylla på igen. Bilder ska ni få....sen inte nu är för tjock fortfarande för att visa upp men i mars då kanske.... Ja om jag sköter mig vill säga ni får väl jaga på mig ha ha

Äh nu ska jag fortsätta se på tv

- Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: