2013/05/11

Dubbelt upp

Den förbannade hostan höll i sig under natten så på morgonen tig jag en extra dos allergimed. och det gav med sig. Så med tur va det inte influensa på gång för mig utan bara allergin. Skönt när energin kom tillbaka.

En lugn förmiddag eller så lugn som den kan va i vårt hem med orkaner till barn. Det händer lite hela tiden och tysta är de inte men jag skulle bli orolig om det va tvärt om jag gillar ju det lilla kaoset.

Tog taxarna på en promenad när gubben tog barnen på fisketur på Gålö.

Barnen som fiskar






Hade velat gå längre men Sune är inte världens snabbaste hund och gillar inte att gå långt så det blev runt sjöarna





Oftast är det jag som går först och släpar fram taxarna som i regel har handbromsen åtdragen hela tiden men säger man till dem att man ska gå hem då blir det fart på dem i typ en minut



Man ska liksom pinka på varje stolpe och nosa på varje grästäppa på vägen



Hem kommer man ju alltid och idag hade jag ingen brådska utan gick och malde in en ny uppvärmningslåt till Zumba . Ska inte ha den i morgon men om någon vecka eller så.

Dagens mat inte helt säker på mängden höftade lite idag









- Veronica

Inga kommentarer: