2013/05/20

En högre växel

Yes nu är vårt lag Granbacka Vikings anmält till Tough Viking som går den 1 september. Vilken jäkla utmaning ser grymt fram emot att träna inför loppet . Vi är iaf 5 bokade och troligtvis ytterligare en och vi tränar alla på Granbacka. Ska bli härligt att sätta ihop lite intervallpass till det.

Höll styrka express idag förutom mina egna pass. En liten egoboost att höra att de gillar ens pass och att det är så kul att gå på mina pass för man blir både glad och inspirerad att köra lite tuffare och tyngre än man gör i vanliga fall. Härligt.

Blev extra glad att familjen stod utanför gymmet när jag slutade och överraskade mig :-) Gubben ska springa Stockholms brantaste på lördag och jag hoppas vädret är med honom annars blir det en halkig Hammarbybacke.

Idag sken solen iaf och det blev ute nästan hela dagen förutom vid lunch och när minstingarna fick vila en stund



Mimosa byggde en fälla och försökte fånga fåglar, blev inga i fällan ha ha

Idag ser loggen ut såhär









I morgon är det Bokwa och Get Fit så då blir det rejält svettigt

- Veronica

Inga kommentarer: