2013/05/15

Nu är vi ett lag!

Jäklar vad kallt det var idag fick klä på mig en extra jacka på em för att inte frysa i blåsten .

Vickade på gymcirkeln och spinningen idag men hann med lite styrka innan. Inte helt pigg idag med all pollen ögonen kliar och näsan rinner nått så fruktansvärt så jag hoppas verkligen att orken finns i morgon till alla passen.

Körde lätt som igår på mitt intervallpass med typ 10 kg stång och 5 kg platta. Man får va mer explosiv när man kör lättare än när man kör tyngre så man inte maskar.

Äntligen har vi börjat få ihop ett lag till Tough Viking, förutom jag och gubben så är det en kille på gymmet och hans kompis som vill va med men det vore ju kul med några till i laget. Funderar lite på träningsupplägg och ska nog drilla dem i lite intervallträning ute under sommaren .

Idag har jag ätit på tok för mycket bröd så jag kommer va väldigt svullen i morgon . Min kropp reagerar direkt på den extra mängd kolhydrater men idag va jag sugen på knäcke så då åt jag det :-)











- Veronica

Inga kommentarer: