2013/05/30

Ska bli skönt med en vilodag

Idag har jag en öm rumpa vill jag lova. Tycker inte jag gjort så mycket annorlunda men tydligen tycker den muskeln det. Ja ja bara den blir stark och fin är jag nöjd. Skumt det där med rumpor man vet ju inte riktigt hur sin egen ser ut. Ibland när jag dansar Zumba så tycker jag den ser grymt snygg ut i vissa rörelser men så ser man den från en Anna vinkel i andra kläder ja då får man blunda. Man får helt enkelt klä sig i de brallor som ger snyggast rumpa . Fast så länge gubben gillar att klämma på den så spelar det ju ingen roll hur den ser ut ha ha

I morgon är sista dagen på vår enormt långa stegtävling jag har avverkat över 4 miljoner steg sen vi startade för typ 7 månader sen. Shit vad många inte konstigt att rumpan värker. Men iaf så ska vi ha prisutdelning i morgon fast jag delar ju inte ut nått pris till mig själv om jag vinner utan jag har ju fixat pris till mina två tjejer som kört med mig. Ett guld och ett silver pris hoppas de blir glada.

Idag har jag inte lyckats äta upp allt jag tränat bort. Har ätit alla mina kalorier men som sagt man bränner ju bort en del oxå så det blir mycket minus idag













Här är de senaste 30 dagarnas träning i morgon är det ju vilodag så det blir ingen träning då



Många timmar blir det




Nu ska ni få slippa mig

- Veronica

Inga kommentarer: