2013/05/12

Mina hälar brinner !

Inte helt pigg idag men jag känner att det hjälper att ta dubbel dis av medicin mot pollen tack och lov. Va lite orolig att det va barnens förkylning som hoppat på mig men det verkar inte va så (peppar peppar)

Promenerade i lagom tempo bort till Spånga idag för att inte bli för trött när jag skulle hålla Zumba. Hade en tanke att körs lite Bokwa innan men det va bara att glömma den energin fanns inte. Körde lite core istället sen låg jag och blundade ett tag på golvet , hade lätt kunnat somna.

Får sånna blåsor på hälarna när jag kör Cumbia det bränner så det gör extremt ont :-( Kan inte ha skor för det hala golvet inte ens fivefingers för då slår jag ihjäl mig eller tappar takten helt när man håller på att halka. Det är just i Cumbian jag får dem i 2-step och one leg. Får minska dem kanske så jag slipper dessa brännblåsor som just hinner läka tills det är dags för nästa pass och dagarna mellan svider det rejält :-(



Gick hem med som vanligt men inte i nått jättetempo då heller. Är väldigt irriterad på att de inte sopat trottoarerna längs Gamla Bromstensvägen ja inte vägen heller för den delen. Det är inte skönt att gå med fivefingers och hälblåsor på allt det där gruset heller :-( Ska det inte vara sopat senast 1 maj?

Nåväl har fått frågan om jag inte kan visa mina tatueringar så här kommer de

Magen


Höger arm


Vänster arm



Höger vad



Baksida vänster vad ( det är Ozzy)



En liten på vänster underarm



Skulderbladen



Nedre delen av ryggen (lika bred som min midja typ) Maken har en lika dan



Så ser det ut just nu men det lär säkert bli fler ha ha

Veckans fuel rapport



Idag gick jag över 22000 steg men kom inte upp i mina dagsfuel. Har en ganska högt mål och med tanke på att jag inte gått så snabbt kommer jag inte upp i målet men skit samma ;-) Det har varit lite av en slappar vecka och det behövs ibland.

Dagens matlogg



Kanske äter nått mer senare om jag inte däckar



Träning


Enligt Fuelbandet har jag bränt så här många kalorier



- Veronica

Inga kommentarer: