2013/05/06

Ett tips....

... Ta inte allergitabletter innan träning man somnar nästan. Brukar oftast ta dem innan jag ska sova men idag blev det tidigare av bara farten när jag åt middag innan gymmet. Shit höll helt på att däcks när jag styrketränade! Inte nog med att armen värker så ska man vara i zombiestadiet oxå. Blev bara 45 min och sen lite vila innan det va dags att hålla pass. Blev ett så där lagom tungt pass när jag va som en gröt men jag tror de blev trötta iaf ;-). Ibland är det svårt att veta om det är tungt för dem ordentligt när man själv tycker det är superlätt men jag tittar på deras uttryck och anpassar .

Dagen i övrigt har varit varm och solig alla barn och jag njöt av värmen




Nu är det ballerina på fötterna som gäller



Nej det blev ingen vägning i morse tar det i morgon . Hade fått mail från de som har appen att det är dags att uppdatera vikten så jag får ta det i morgon bitti.

Matlogg idag










I morgon är det Bokwa ser fram emot det så mycket. Det är så jäkla kul och svettigt och ösigt. Ska nog se till att hålla ett pass i veckan även i juli fast jag brukar va ledig i juli men Bokwan regerar så ett pass i veckan kan man ställa upp för jag tror gubben iaf måste jobba under juli så det blir korta vändorna till landet i sommar. Ska börja öva in min nya mix och se hur den känns det är lite högre tempo i den men jag tror det är ok. Gillar faktiskt inte när det går för snabbt man slarvar för mycket då tycker jag med tanke på att man vill hinna med att få med deltagarna i passet och om jag ska gapa i trehundra knyck samtidigt som jag kör blir man helt slut eftersom vi inte har mic och man måste höja rösten så mycket. Men de som är vana med Bokwan ser ju mina tecken och då är det inga problem jag behöver bara säga bokstaven och signa inte guida mer än så.

Nä nu slipper ni mig en stund ;-)


- Veronica

Inga kommentarer: