2013/05/25

Min hjälte

Idag va det dags för gubben att springa Stockholms Brantaste. Nej jag skulle inte springa det är omöjligt på våren för mig att föra det jag tittar bara på alla galningar i backen.

Snyggast är han iaf ;-)



Andra backen upp




På väg mot mål



Och äntligen uppe



En stolt fru iaf till en väldigt trött man

Själv tog jag en pw runt sjöarna idag. En lite annan väg än jag brukar




Tog typ 1:14 ungefär runt nästan en mil. Skönt att röra på sig. Loggar ju dubbelt nu för att få med kaloriförbrukningen i nya matloggen så nu tar jag tid även på de små promenaderna för att slippa hålla reda på tiderna som jag gjort tidigare. Smidigt faktiskt att sätta på Runkeeper när jag går ut och går men att det går att köra Funbeat samtidigt utan att batteriet drar ur mer. De är nästan identiska vad gäller sträckor och hastighet det som skiljer är mer att jag inte kan stänga av båda samtidigt så jag får komma ihåg vilken jag började med.

Dagens logg



Som ni ser så drar den ju av från träning så man verkligen äter det man ska men nu är jag mätt



Kanske äter jag nått mer ikväll men jag känner mig mätt


Dagens promenader


I morgon är det Zumba och jag hoppas hinna köra lite core innan. Har styrkevilat lite eftersom jag haft så ont på nätterna i underarmen men hoppas på att kunna köra på den här veckan . Kört mycket intervaller iaf så det är ok bra att varva lite i träningen oxå.


- Veronica

Inga kommentarer: