2013/05/28

Jag älskar tisdagar

Det finns nog ingen träningsdag jag längtar så mycket till som just tisdagar. Att få labba med Bokwan och göra varje pass helt unikt mot gången innan, att få utmana dem att få in mer fitness etc är så jäkla kul. Älskar dessutom den musikmix jag har och det är den första jag gjorde. Hur många nya mixar jag än gör så är min första den jag älskar. Både tempot och framförallt låtarna många gamla egna favoriter i den sånna jag kan lyssna på hur mycket som helst utan att ledsna. Och Bokwan i kombination med Get Fit kan inte gå fel mina två absoluta favoriter på samma dag. Underbart! Och ikväll va alla så jäkla grymma!

Gick som vanligt fram och tillbaka, bästa Amanda gjorde nytt kort till mig som jag inte ska göra hål i så jag kommer in ha ha. Känner att det är lättare att andas ute nu även om det kliar i ögonen som fan och näsan rinner men en vecka till sen är det nog klart med mediciner för i år :-)

Dagens bilder

Jodå jag har ätit men förbrukat allt








Loggar Get Fit och Intervallstyran som Bodypump .


Dagens Nike Fuel ser inte helt dåligt ut heller


Någon som testat denna?



Lowa är ju helt hopplös på att inte äta något som innehållet protein om det inte är korv typ. Så nu måste jag få i henne något som hon äter och som jag hinner med att fixa snabbt till frukost så det blir att testa våfflor på denna. Bara att skaka ihop snabbt och lätt. Skulle ju inte ta detta om jag skulle göra till lunch eller middag det blir för dyrt och då vill jag nog göra våra vanliga med massa ägg och kvarg. Men på morgonen finns inte tiden eftersom jag ska laga lunchen för alla dagbarn, jaga upp barn , försöka äta frukost själv utan att stressa etc. Så att skaka till en smet lite snabbt och ner i våffeljärnet blir bekvämt och bra. Kanske bra som mellis till mig oxå innan jag ska iväg och jobba långpass istället för smörgåsar.

Nä nu ska jag försöka få lite massage av maken :-)

- Veronica

Inga kommentarer: