2013/05/02

Skönt med rutiner

Även om torsdagarnas pass är svettiga och tunga är jag glad att jag kör dem och när allt går som på räls blir man glad. Hittade en ny reggeaton idag på iTunes brukar söka lite ibland och lyssna lite hipp som happ och ibland är det faktiskt nått man fastnar för och det gjorde jag idag. Den fick gå på loop när jag promenerade till Gymmet och satte ihop en korre till den i huvudet. Blev riktigt bra och lite het ;-)

Körde järnet på spinningen så skönt att blåsa bort det sista man har i kroppen . Håller smått på att byta ut låtarna till det passet så lite i taget . Vill ha en tung backe till slutet så jag letar. Har du nån med max 115 bpm skrik till ;-)

Flera vill ha mer Bokwa på schemat det är kul :-) Vi får kolla till hösten hur det kan lösas för Zumban drar ju folk den med men både Bokwan och Zumban har sina egna deltagare plus de som går på båda. Kanske man ska lägga till ett Bokwa efter Zumban på söndagar? Eller skulle det bli kaka på kaka? Det är ju grymt kul båda passen och så olika, Bokwan är ju inte som nått annat och det lockar ju det med.

Idag har jag loggat maten , la in lite lägre antal kalorier ett tag nu igen eftersom jag ätit så mycket skräp under Valborg så det blir lite disciplin nu men med lite rött på max 10 % hade jag tänkt då är det ok de dagar man tränar .



Är nog fullt iaf för rätt sorts mozzarella fanns inte i listan


Träningen visar ju inte exakt heller ser ju på fuelbandet att jag bränner mer under Zumban och Bokwan än vad det visar i den här appen . Bokwan kan bränna upp till 1200 kacl på en timme men jag skulle tro att mitt ligger som på Zumban nedan det samma gäller mina Zumbapass






- Veronica

Inga kommentarer: