2013/05/08

Sommaren är här!

Mimosa stackarn har feber och ligger som en sill hela dagen i soffan så vi möter upp ett av dagbarnen i parken och leker på fm en stund. Vill inte någon ska bli smittad och hon sover ju lugnast hemma ensam och märkte säkert inte ens att vi va borta. Lunchade med tjejerna på pizzerian en bit bort (ja Viggo och Lowa oxå ) och det va helt ok. Grymt god vitlökssås och jag behöver knappast säga att den lunchen gav mig hela dagens kaloriintag på ett bräde men det gör inget bränner snart bort det.

Blev en slapp em när det inte va några dagbarn här och barnen ville vila. Gick och körde styrka innan jag vickade på gymcirkel och spinning innan mitt intervallstyrkepass. Lite av lunchen blåstes nog bort ;-)

I morgon ska jag inte styrketräna utan låta armen vila. Hoppas kunna ta en pw runt sjöarna utan barn så jag kan dra på. Har inte kollat vädret för morgondagen men regnar det kan jag ta den på fm när gubben sover och de iaf går på halvfart.

Blir inga loggbilder idag det är grymt på rött ha ha


- Veronica

Inga kommentarer: