2013/05/13

Måndag igen

Veckorna rinner iväg nu och det är 7 veckor kvar till semestern. Ska bli skönt att åka bort en vecka och lämna allt och bara njuta av god mat, bad, sol och mys.

Under tiden njuter jag av solen ute i parken



Ont som satans i hälen efter gårdagens Zumba då jag fick en blåsa igen. Blir så när det är varmt och det gnider men jag ska testa att ha mina fivefingers på torsdag. Byter bort en salsa på torsdag är så megatrött på den så det blir lite annat. Lyssnar, räknar och funderar hinner jag så blir det en låt till men som ni vet vill jag ju kunna varje takt och gärna varje ord i texten även om jag inte fattar ett jotta ha ha. Har iaf en tanke i skallen för den nya låten ska se om jag kan få ner det i fötterna i morgon och hinna testa innan Bokwan i morgon. Är jag där i tid hinner jag.

Höll Styrka express idag fast det blev ju ett halvt intervallpass. Jag hinner inte bli trött på den korta tiden men det är underbart att se de son deltar ta i för fullt och bli riktigt trötta :-) Bra jobbat. Ett styrkepass i gymmet innan det va dags att hålla bollcoren. Bra deltagande på gymcirkeln ikväll oxå och det är kul att det börjar komma lite nytt deltagande där.

Som sagt Bokwa i morgon blir härligt svettigt. Måste börja lyssna in min nya mix jag gjort och se om jag får in det högre tempot i mina fötter samtidigt funderar jag på om jag inte ska dra ner på tempot istället eftersom jag faktiskt har en så blandad grupp att jag inte vill skrämma bort någon. Det här ligger mellan 128-135 bpm och det kan nog bli för snabbt för en del så jag får köra genom det några ggr och se hur jag gör har ju program i paddan att ändra så det passar de som kommer. Är fortfarande inte kompis med B men det är lättare i ett högre tempo tycker jag.

Dagens logg








- Veronica

Inga kommentarer: