2013/05/21

Nu är det spikat med Ölsta

SommarZumba på Ölsta Folkpark med mig även denna sommar ! Kul att man är efterfrågad :-) Tror vi kör igång den 16/6 kl 18 , 50 kr per gång då är det både Zumba och ett pass core ev lägger jag in lite Bokwa med :-). Sätter ingen exakt tid på passet coremuskulaturen börjar när vi är klara så det kan bli lite olika varje vecka på längden :-)



Kvällens Bokwa flöt på så jävla bra även om gruppen va liten. Inte ett snedsteg eller nått utan massa ös med mycket box i stegkombinationerna och jag la till J som de snappade fort. Så svettigt och kul ikväll att man gärna kört en stund till :-). Get Fit va bra ös det med, får va rädd om min armbåge som bråkar fortfarande .

Gubben hämtade upp mig och det va tur för jag va grymt hungrig. Lite sur för att jag inte kom upp i mina fuel idag men jag har bränt av en hel del iaf



Överskred maten lite idag men ligger på minus iaf så det är ok









I morgon hoppas jag på ett grymt bröst och corepass i gymmet om jag inte behöver vicka på några extra pass innan jag håller mitt intervallpass. Nu är det fullt fokus på 1 september och Tough Viking

- Veronica

Inga kommentarer: