2013/05/26

Oväder hua




Men fy vilket väder det blev idag. I morse när jag gick ut med hundarna sken solen och det var nästan 20 grader men efter lunch började det blåsa storm uppe på Jubgfrudansen och när det blåser vanligt här uppe är det storm i resten av världen så när vi kallar det storm här uppe är det överjävligt i resten av världen . Sen kom regnet så på med regnkläder och tur jag inte packat ner täckbyxorna ännu för de behövdes.

Mitt kort fungerade inte när jag skulle in på jobbet , my bad jag hade gjort ett hål för nyckelringen men den hade haft av koppartråden just gick där så kortet till sista dörren fungerade inte . Får fixa nytt kort på tisdag och kolla vart tråden sitter eller så är det flera trådar får hitta på nått annat sätt att fästa upp det på mina nycklar annars. Så mycket lösa prylar att bära på annars och man glömmer saker hemma när man byter väska mellan de olika gymmen beroende på om jag har rygga när jag går långt eller axelremsväska när jag bara går till Granbacka och har mer att släpa på.

Gick iaf bra att gå i ösregnet när all pollen inte flyger in i min näsa.

På Zumban fick jag en glasbit i foten ! Hade svept av golvet men någon måste ha tappat något av glas där inne och en jäkla liten bit hamnade i min fot :-( Ont som satans men fick ut den i en drickpaus va lite svårt att dansa på sidan av foten för att man inte kunde sätta ner framfoten ( heter det så?) Kul att så många fortfarande kommer på söndagarna tror vi va 12 pers :-)

Sen hem igen men jag gick en annan väg för bommarna gick självklart ner när jag kom fram till dem som de alltid gör. Måste va en väldigt trafikerad linje där för de är alltid nere eller går ner när jag kommer eller så är det någon sensor som känner av när jag är extremt kissnödig typ och då måste gå ner så jag ska stå där och hoppa och svära över att jag som vanligt druckit för mycket innan jag gått iväg. Amanda i repan måste tro jag är galen när jag kommer på veckorna och flyger in på toa det första jag gör men jag skyller på tåget och de jäkla bommarna.

Så till dagens loggar. Idag har jag höftat på matens vikt eftersom det inte va jag som lagade middag



Gillar att kunna se avdragen från träningen så lätt



Åt en god fruktsallad med grädde till efterrätt eftersom det är Mors Dag idag






Veckans Nike Fuel ser ut så här



Ingen supervecka har ju så högt mål att jag inte kommer upp i mina fuel hela tiden kanske dags att sänka dem eller så får jag helt enkelt öka intensiteten på allt jag gör så jag kommer upp i fuels även de dagar jag har över 20 000 steg men inte full pott i fuel

Kolla stora sötpotatisarna vi fick från Mathem idag




En mättar minst 2 pers.

Ha en bra kväll alla mammor

- Veronica

Inga kommentarer: