2013/08/18

A bad weekend




Ingen större karaktär den här helgen men skit samma det är måndag i morgon då kör vi hårt igen

Satt i morse och räknade ut hur mycket jag ska äta per dygn med mina mål och hamnade på 2745 kalorier per dygn. Känns som jag måste minska det lite för min egen del till 2400 iaf så får vi se. Kommer ligga för mycket minus med min träning och det fungerar ju inte att öka mina kolhydrater svullnar ju som en säl då.

Började med en pw runt sjöarna idag och lite rockring men bara 15 min. Körde ganska tung mage igår så musklerna behöver vila lite.

Fixade med det sista till Mias smörgåstårta hon ville ha till födelsedagen och jag behöver knappast tala om att jag slukade allt för mycket för hälsan. Men efter att ha försökt gå armgång ute i Grimsta så käkade jag så mycket jag ville.

Ha ha är riktigt usel på att gå armgång. Får inte till schvungen alls men det hindret får bli som det blir på tävlingen. Ska öva mer.

Handlade lite nya linnen idag på Dechatlon bara billiga 49 kr st tror jag de kostar helt enfärgat men helt ok. Köpte 5 st och två par byxor för 69 kr st. Allt helt ok att slita ut när de suger åt sig all svett och iaf stinker efter ett tag . Är ju inte så fåfäng.

Gjorde en bra Bokwa mix idag men råkade klicka ner fönstret så allt försvann! Jävla skit och Comhem är typ segast i värden idag så jag fick lägga ner allt.

Ni får inga bilder idag så det så



- Veronica

Inga kommentarer: