2013/08/20

Hmm läser någon ens längre




Något är fel med länkningen till Facebook på iPhone i de flesta appar just nu iaf hos mig. Lite tråkigt för jag vet ju inte om någon läser min blogg alls eftersom jag inte ser några kommentarer . Ok man ser statistik men det är ofta en massa utländska besökare som kommer in på sidan av misstag och kanske ni andra bara läser när det kommer en länk på Facebook . Lämna gärna en kommentar här i bloggen om ni läser någon gång så jag vet om något jag skriver är av intresse .

Vilket fall som helst dagen har haft både plus och minus. Plus för alla fina skorna minus för min klantiga skada från parken




Det här är min fot efter att ha fastnat i en månbil i parken och drattat på rumpan. Tur jag har starka ben så jag inte bröt mig men fan vad ont det gör. Går bra att gå och Bokwa med när man drog åt skon men hoppa utan skor är bara att fetglömma. Lite mindre svullet nu men ömt :-(

Ja ja bara det går över till tävlingen är jag nöjd. Kanske ska linda den på dagen när jag är ute.

Så glad i mina nya skor som sagt. Det här paret blir det när det är torrmark ute



De gröna med när man tränar i blötan.

Hur vill ni jag gör med matlagen egentligen? Visar ju sällan vad jag äter endast de måltider och träningen. Blir mycket jox med alla bilder så kanske kör jag bara på den första sammanfattaningen samt träningen framöver med Fuelbandet och loggen. Men idag verkar den inte vilja synca så det blir inga bilder men jag äter ordentligt iaf men kan nog äta betydligt mer typ 1500 kalorier. Tisdagarna är ju en sån dag jag bränner av en massa kalorier



Nä nu ska jag nog ta något mer att äta det går inte att trycka i sig allt när man kommer hem och är nytränad

- Veronica

Inga kommentarer: