2013/08/24

Urkas

Undrar om jag börjar bli förkyld eller om gårdagens kaloriöverskott försöker ta sig ut via skallen på mig. Så trög idag och magen helt ur form. Får skylls mig själv för jag vet att jag inte klarat chips något med oljan tror jag magen blir rutten men idag är jag inte speciellt hungrig

Åt en wrap på McD när jag och Viggo cyklade dit idag




Länge sedan jag cyklade nu men det va skönt att cykla med Viggo så där i lagom tempo tycker ju bättre om att gå om jag inte får cykla riktigt snabbt.

Tränade i morse blev övre rygg tror jag skrivit lite galet i min logg men jag tar passen som jag skrivit upp dem. I morgon får det bli axlar och triceps istället för en pw . Sparar lite på foten nu som börjar bli grön .

Nä nu ska jag vila lite och se on kroppen ger med sig så ska jag ge mig på rockringen en sväng
- Veronica

Inga kommentarer: