2013/08/25

Men vad jag är hungrig!

Ni har inte fått loggbilder på ett tag mest för att jag tror det är ointressant för det är inte så stora skillnader från dag till dag egentligen. Bloggar iaf så ni får läsa och kommer självklart fortsätta logga i ShapeUp även om ni inte alltid får rapporter. Ja om ingen verkligen vill förstås 😉

Tränar bort ganska stor del av det jag äter och försöker äta upp iaf 60% av förbränningen. Idag är jag grymt hungrig har ätit nästan 3000 kalorier men har mer att äta enligt min förbränning och fasen jag är skithungrig! Måste nog äta lite till och jag kör ju hårt med styrkan nu och ska bygga hårt då måste man äta men min hjärna är livrädd att gå upp i fettvikt och vill hålla i kalorierna men jag vet jag måste äta. Så kanske blir det bara ett stort glas mjölk för att stilla min hunger för jag kan inte sova när jag är hungrig. I regel skulle jag rekommendera andra att äta ett ägg men jag har ätit 4 st idag och det räcker. Åt smörgås med tidigare och borde inte äta mer men det kurrar ordentligt i magen. Hmm! En smoothie kanske med bär och protein ja så får det nog bli

Inga kommentarer: