2013/08/15

Aj aj aj

Min rumpa är öm, varenda muskel där bak är öm. Antar det inte bara är från gårdagen utan både Bokwan och Get Fit i tisdags va en stor bidragande orsak . Flera som va där kom med ömma rumpor till Zumban idag ha ha.

Kul att det kom så många på Zumban idag 10 st är inte illa för den här tiden på sommaren.

Beställde nya skor i morse när de man har ser ut så här under är det dags att köpa nya.



Blev 3 par behöver nya inne oxå de börjar spricka i sömmarna




Är fast för alltid med Fivefingers det är bara så älskar dem och kan inte förmå att stoppa ner mina fötter i något annat . Frihet liksom .

Va och hälsade på Anna och Alicia idag och det blev många timmar i solen så jag har värsta solbrännan efter både linne och solglasögon



Tur man kan behålla dem på




Blev ingen låg GB dag idag då vi hade bröd med oss på picknick men vad 17 gör det med tanke på dagens förbränning. Promenerade inte så snabbt till jobbet idag för jag hade inte mina snabba fivefingers , ja ni ser ju hur de ser ut under nu sparar jag dem till Tough Viking så sliter jag det sista på dem där och kastar efter loppet. Hade mina ballerina och de går inte att maxa fart i de har man ju bara när man går normalt typ .

Så dagens bilder


















Om jag törs kanske jag ställer mig på vågen i morgon, känner mig inte bekväm med det bara. Ska styrketräna på morgonen tänkte jag för jag är ledig i morgon då kan jag passa på att döda axlar och triceps tills de skakar. Efter loppet ska jag lägga om styrkan igen till tyngre och färre reps en period. Måste hämta ut min loggbok så det blir ordning på mig och min träning . Har visserligen full koll men idiot som jag är är det aldrig fel att logga lite till. Jag vet man kan göra det i telefon men jag använder den maxat till att lyssna på musik inne i gymmet om någon fått för sig att det är Vinyl som ska rulla på radion. Annars är det mobilfrinzon som gäller för min del



På gymmet är det min tid vill man mig nått får man vänta tills jag är klar och det gäller även barnen. Gubben är i regel alltid hemma när jag tränar eller någon av de stora barnen så de behöver inte nå mig just under den korta tiden. Avskyr när folk sitter och smsar eller pratar i telefonen så jag måste vänta på plats och grejer för att de är så upptagna med att fota sig eller skryta med att de är på gymmet även om de är grymt ineffektiva då de fipplar med telefon hela tiden istället för att göra vad de ska.

Nä nu ska jag ladda batterierna i mig själv för jag har varit vaken sen före fem för jag va så jäkla hungrig att jag inte kunde somna om

-Veronica

Inga kommentarer: