2013/08/06

Nä det här går inte!

Har kört efter DNA profilen nu sedan jag kom hem från från Mallis men det går inte min kropp klarar inte mängden kolhydrater som rekommenderas min kropp gör uppror. Svullen och ut form så nu ändrat jag planen tillbaka till mitt eget sätt jag vet fungerar. Har verkligen försökt äta 250 g kolhydrater om dagen men det går som sagt inte runt 100 klarar jag men inte mer. Så från i morgon är planen ändrad även om ni ser det redan idag att jag överskridit för jag ändrade just ;-)

Idag kom iaf barn tillbaka och det va skönt att börja jobba igen. Behöver ju ett barn till i gruppen för det som skulle börja visade tecken på allergi för djur och då vill man ju inte chansa så tipsa gärna om ni vet någon. Är ju rätt kräsen vad jag släpper in i verksamheten men blir ju bankrutt om det går för lång tid. En plats kan man hålla öppen till syskon ett tag men två går inte så nu letar jag den perfekta familjen skicka dem till www.dagmamma.nu om du vet någon .



Hittade en vattenspridare på vägen hem








Buzz i sandlådan


Hittade en grym låt till idag till Zumban och är så lycklig nu har jag nytt så det räcker en stund

Höll ett grymt Bokwa pass idag så underbart kul

Dagens bilder




















Ses i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: