2013/08/04

Att inte kunna sova

Va ju helt däckad igår och borde kunnat somna som en sten när barnen väl somnat men icke. Först hungrig och åt några smörgåsar och ja jag hamnade utanför planen men det gör inget med tanke på det totala veckointaget. Kunde inte komma till ro för det är svårt när gubben jobbar nätter det är så ensamt och då somnar jag inte. Blev lite hungrig (läs okynnessugen) runt 1:30 och tog lite oliver med fetaost samtidigt som jag tittade på en film som faktiskt va bra och jag inte somnade ifrån men sedan säckade jag ihop men då va klockan runt 4.

Det kan inte fortsätta såhär för nu börjar jag ju jobba igen men rutiner håller mig på banan och bara förkylningen släpper så är allt ok. Är stel i lederna och framförallt i nacken där jag hade nackspärr före sommaren. Suck och stön vad jag klagar det kunde varit värre.

Ska ta mig i kragen och städa lite idag innan Zumban. Det är fint väder ute men med snoret i hela skallen så är det bättre att va inne. Ska försöka jaga ut barnen lite iaf men de är oxå trötta på värmen och inga kompisar verkar vara hemma så de bråkar mest med varandra hela tiden

Ses sen

- Veronica

Inga kommentarer: