2013/08/05

Semestern är slut

Första arbetsdagen blev ledig men jag ställde iaf larmet men kom inte upp hoppas jag gör det i morgon iaf.

Lowa 8 år idag och väldigt glad över sin present :-)






Väskan kommer nog i veckan men jag plastade in ett kort åt henne så hon vet vad hon får. Lycka

Ett bröst biceps pass på gymmet i morse men det blev inte hela som jag planerar :-( kände klockan flög iväg och jag borde gått upp när klockan ringde så hade jag hunnit med allt. Tar ju lite längre tid med 4 set à 15 reps än när man kör färre. Ska bli mer noga nu att bokföra träningen så jag har beställt en ny loggbok att skriva i. Får väl fota åt er så ni får mer onödigt vetande. Har satt ihop 4 styrkepass på rullande så jag hoppas kunna hålla den planen iaf augusti och september med förhoppning att bara behöva öka vikterna sen. Tänkte fortsätta med 12-15 reps 3-4 ser beroende på humör



Nu ska det växas.

Gick och lyssnade på den nya cumbiaton låten jag hittat och tror min korr jag hade i huvudet kan passa till den. Vill ha ytterligare en ny låt men det är ingen panik har 6 nya till starten nu ska se att de sitter i fötterna oxå har dem mest i huvudet men det brukar i regel fungera det jag har i huvudet

Dagens bilder


















- Veronica

Inga kommentarer: