2013/08/07

Back to basic

Så nu känns det bättre , jag är mättare och har en bättre ro i kroppen. Som jag skrev igår fungerar det inte att äta alla dessa kolhydrater jag ska trycka i mig så idag är jag tillbaka med min vanliga kost . Maxat 100 g kolhydrater om jag tränat många timmar kan det bli mer men jag ska försöka hålla mig till runt 20 % kolhydrater per dag inte mer.

Tränade styrka i 1,5 timme idag axlar och triceps blev det. Hade tänkt köra mage oxå men så kom jag på att repan kanske stängde tidigt och jag hade alla mina grejer i vårt personalrum och självklart va det låst och jag utelåst från det. Svor en smula men fan man kan komma när det är öppet dagen efter men behövde ju mina kort som ligger i väskan . Sen hör jag ett ljud shit någon är där men vart? Går upp för trappen och kollar om det är kiropraktorn som är där men det är mörkt . Hör ljudet igen och ut kommer PT'n Caroline ut från sitt rum och just då älskar jag henne ytterligare lite till <3 Kunde låsa upp med hennes nyckel och få alla grejer.

I morgon kör jag Zumba på Gymmet igen, 7 nya låtar och jag tror de blir grymma. Så glad när det bara blir rätt i allt jag vill iaf i skallen sen om jag inte är snyggast är ju skitsamma :-) Planerar att åka upp till Dalarna så småningom som gästinstruktör på event ska bli jättekul förhoppningsvis kan vi på distans komma på korrar. Kul att känna att de vill ha upp en det betyder jättemycket att någon tror på det man gör.

Dagens bilder, har ju minskat till 2000 kalorier vilket betyder att jag ger mig själv marginal upp till 2500 per dag om jag tränar mycket och tungt


















- Veronica

Inga kommentarer: