2013/08/04

Gick bra att träna

Trots att jag kände mig så dassig igår beslutade jag mig för att köra på ordentligt idag på sista Zumban. Synd att det va så få som kom den här sommaren så jag kör nog inte nästa känns meningslöst att köra bil i 40 min åt vardera hållen och så få kommer . Det är ju kul och en härlig känsla där ute på dansbanan men i år ville bara ett fåtal betala för det vi körde ju gratis förra sommaren. Men de som tjatade om att jag skulle komma och att de mer än gärna betalade kom typ 1 gång. Fast det kanske va mitt pass som va dåligt?

Iaf körde jag den nya salsaton jag hittade häromdagen och det gick kanon. Lite svårt på golvet där när det är lite ojämnt men det gick bra iaf. Blir bättre när man har en spegel så man får den där kontakten med deltagarna oavsett vilket håll man står åt.

Hittade en koreografi i mitt huvud idag oxå men har ingen låt till den. Kan inte bestämma om det ska va en reggeaton eller cumbia fast man kan ju hitta en bra cumbiaton så får man både och . Ska leta ordentligt ha ha.

Dagens bilder


















- Veronica

Inga kommentarer: