2013/08/15

Nä jag törs inte




Sen vi kom hem från Mallis så har jag fått vågskräck! Ställde mig ju då på vågen och insåg förfallet på bara en vecka där man fått tillåta sig att ha den lyxsemester man slitit för. Men nu får jag kalla kårar varje gång jag ser vågen och varje gång det kommer en påminnelse att det är dags att uppdatera vikten i Shape up. Jag vill ju den ska stå på samma som bf Mallis men känslan i min kropp när jag vet det kanske är + är hemsk. Ok va jag säker på att det va muskler vore det ju en sak men det tar tid att öka i vikt med hjälp av muskler.

Någon dag ska jag våga ställa mig och uppdatera men inte just nu. Och kanske spelar det ingen roll vad det står på den med tanke på att mitt tempo är högt hela tiden och knappast lär minska nu när terminen sätter fart och alla mina pass sätter igång

Hua


- Veronica

Inga kommentarer: