2013/08/26

Ännu en dag till ända

Jäklar vad varmt det blev idag man skulle kunna tro att det va mitt i sommaren! Helt otroligt höll nästan på att få solsting på em och va tvungen att sätta mig på gräset i skuggan. Tar visserligen alla chanser jag kan att vila foten och låter den bara belastas när den måste så det gjorde inget att sitta i skuggan. Hade lite barn iaf så det gick att roa dem ändå .


Körde bröst och biceps på gymmet innan det va dags för bollcore. Grym träningsvärk efter gårdagens hängande och trodde inte det skulle gå att köra bröst idag men det gick ok . Inte något superpass men fick duga med tanke på gårdagens superpass på morgonen ;-)

Gubben fick fota mig idag men jag tycker inget hänt sen senast i början på sommaren
Ser ut som midjan försvunnit måste nog skärpa till mig lite! Har ökat lite i midjan faktiskt men det kan vara ryggens muskler oxå som gör detta. Gör som alltid och kör på stenhårt. Så skönt att terminen snart är igång på riktigt så man får hålla massa härliga pass igen .

Ätit mycket idag och har en del till att äta men det räcker för idag
Som jag ser det är det viktigaste att jag får i mig kalorier ordentligt från protein men även självklart att jag inte är på för mycket minus. Men vissa dagar går det liksom inte att bara trycka i sig en massa mat när man är full.

I morgon ska gubben ta Viggo och bästisen ut och fiska så jag har bara ett dagbarn att hitta på nått kul med när det går förkylningar i gruppen. Vi ska nog ta en dag och fixa lite sånt man inte hinner med annars och leka på annan plats än planerat.

Sov gott

-Veronica

Inga kommentarer: