2013/08/02

Ibland känns det som man ger upp

Idag är en sån där dag när man är så trött att man bara vill ge upp. Har sovit länge , kanske för länge så hjärnan smält till en deg och blivit övertrött. Vill bara sova, ligga ner och göra ingenting.

Det är sista semesterdagen, på måndag är det jobb igen och kanske energin är tillbaka då när man får rutiner igen. Avskyr att inte ha rutiner att inte ha tider att passa och en schemalagt upplägg på mitt liv. Det äg bog därför jag är så trött och har en enorm olust att göra något just nu.

Tog mig i kragen och gick en pw iaf på morgonen för att samla energi



Blev lite piggare men snorigare. Kanske är det förkylningen som äntligen tänker bryta ut för fullt som gör mig så seg? Om jag vilar lite till kanske den motas bort lite till eller låter jag den bara gro lite till? Vill verkligen inte vara så här trött måste skaka liv i mig .

Ska iaf inte styrketräna idag utan sparar för ett ordentligt pass i morgon och sedan ett på söndag morgon innan sista Zumban på Ölsta. Ska testa några nya låtar då som jag ska ha på höstpasset.

Måste sätta igång och mixa musik för alla höstpassen fast jag vet ju inte säkert vilka pass jag ska ha ännu hoppas ju på samma upplägg som våren men man vet ju aldrig.

Äh nu vilar jag en stund

- Veronica

Inga kommentarer: