2013/08/12

Tillbaka på banan

Efter gårdagens svullodag är det skönt att åter köra som vanligt. Idag har flödet på Facebook varit bra eller dåligt med 5:2 metoden . Har lite svårt för sånna dieter där man ska svälta sig eller egentligen inte har några regler. Om jag fattat det rätt och det kaske jag inte har så finns det två varianter. 5 dagar i rad äter man normalt typ 2000 kalorier som tjej och sedan två dagar i rad max 500 kalorier. Variant två får man lägga de två dagarna vart man vill de behöver inte ligga efter varandra. Man får tydligen äta vad man vill bara man håller sig till kalorimängden. Säkert hälsosamt om man äter hälsosamt dessa dagar men om man bara äter dynga är det ju inte bra. Så idag har jag läst massor vad olika oberoende av varandra har för funderingar på detta. För mig skulle det inte fungera. Tränar för hårt och skulle äta upp barnen om jag inte fick äta iaf 1500 kalorier de dagar jag ska fasta. Finns så många metoder där ute och jag tror man måste lära sig sin egen kropp innan man väljer vad man ska köra. Har man som mål att bygga samtidigt som man minskat i fett som jag har så kan man inte leva på ingenting. Stor kvinna kräver mycket mat för att bli större.

Blev ingen bollcore idag då folk missat att vi satt igång igen så det fick bli extra rockring hemma efter gymmet. Till middag lagade jag pizza med botten av Alaska pollok sedan gubbens tomatsås en skiva kalkon och sedan mozarella på det. Mums



Dagens bilder


















Ha ha måste visa nått tokigt, undrar om vi har samma lag i Sverige eller är vi intelligenta nog att fatta att man inte super fiskar fulla?


- Veronica

Inga kommentarer: