2013/08/03

Och så bröt den ut

Förkylningen alltså inte undra på att jag hade en dålig morgon har varit helt slut hela dagen och huvudet snurrar när man reser sig upp :-(

Blev en hel dag i sängen halvt sovandes och halvt tittandes på tv. Visserligen glad att det kommer nu med tanke på att Tough Viking är snart.

Lowa fyller 8 år på måndag och äntligen har hennes present kommit till Yohios webbshop som jag väntat sedan jag såg den på hans Facebooksida



Hon kommer bli överlycklig och jag har sagt till henne att det inte är säkert att presenten hinner komma tills hon fyller år och att hon isf får en bild på det hon ska få men så idag kom den till webbshoppen så den kommer iaf i veckan :-) Gissa en tjej som kommer ha väska varje dag i skolan hon kommer garanterat ha en storasyster som är avis men så får det va ibland

Barnen åkte med Mias pojkvän Erik in till stan för att möta Mia och spela bowling. Hon har hittat en bra kille som bara bor några hus bort så man vet ju vart man har henne. Gubben köpte pizza till oss så mitt kaloriintag är fixat för idag gör ev en smoothie ikväll för proteinet annars ska jag bara softa och tycka synd om mig själv som är en seg deg.

- Veronica

Inga kommentarer: