2013/08/28

En härlig berusning

Solen skiner även idag så det känns som kroppen börjar koka när man är ute hela dagen.

Fick besök av det nya dagbarnet med mamma som börjar nästa vecka och så fick vi finbesök av de som slutade i våras . Å vad jag saknar dem! Man vill bara krama på det barnet han utstrålar bara en massa glädje liksom.

Till gymmet och köra styrka men inte alls på humör. Va för varm fortfarande och trött, enormt trött men en stund blev det innan jag skulle hålla Gymcirkel. Ska inte styrketräna mer innan loppet nu


Sen snabbt iväg till nästa ställe och två kortpass. Först 30 min grym Bokwa och så 30 min core. Blir bubbligt berusad av Bokwan och skulle kunna köra en evighet och 30 min flög ju snabbare än någonsin iväg! Vill köra varje dag blir så jäkla glad.

På lördag ska jag vicka på ett Zumbapass i Sundbyberg tänk om de inte gillar min Zumba? Har grym prestationsångest för sånt men jag vet vad jag kan och att mina Zumbisar gillar det. Men alla har olika stil och är de vana med ett sätt kanske det blir konstigt för dem. Jag gör mitt bästa så får de tycka vad de vill ;-)

Dagens bilder
Blir lite förkortade versioner har iaf nått dagens fuelmål idag

Ha det gott!

Inga kommentarer: