2013/08/02

Det är ju fredag!

Har varit dålig på att visa loggarna förlåt ;-) . Idag får ni ingen det är ju fredag då äter jag ju som jag vill och i regel betyder det inte helt ohälsosamt men kanske att jag inte är så noga med att logga rätt mängder .

Skulle behöva ställa mig på vågen för det stramar lite här och där men jag tror jag skiter i det och liksom bara kör på det är ju resultaten i muskeltillväxten som är det viktiga nu och då kommer det ju strama lite var stans men jag hoppas någon är ärlig och säger till när det ser ut som man lagt på sig annat än muskler :P

Tänker på måtten har ökat lite i midjan men samtidigt kör jag ju ganska tung rygg vilket ger bredd på latsen och då blir ju midjan lite bredare med. Ja ni ser det finns lite ursäkter där med för att intala mig själv att det inte har varit för mycket slappande under de här lediga 4 veckorna. Men alla kroppar även min är i behov av återhämtning en gång om året även om det knäcker mitt psyke lite för jag vet hur hårt jag måste slita sen. Beundrar de som inte behöver slita så hårt utan allt bara växer eller minskar

I morgon ska jag iaf slita hoppas kunna köra 1,5 timmes helkropp

Vi ses


- Veronica

Inga kommentarer: