2013/08/09

Full av energi!

Så motiverad att träna nu när jag satt ihop ett grymt program för min styrketräning. Har verkligen funderat på vilka övningar som gett mig resultat genom åren och sållat bort de som bara varit utfyllnad och kör hellre extra reps i basövningar istället. 4 olika pass i rullande schema och med en lapp där allt står går det inte att fuska. Väntar på min nya loggbok där jag kan skriva ner allt och slavisk som jag är så fuskar jag inte om jag har en plan . Ok händer något oförutsett så har man ju inget val vissa saker kan va upptagna då får planen ändras om eller bytas ut. Nu har ju värmen förstört en hel del av träningen eftersom det finns gränser hur mycket man vill träna genomsvettig.

Dagens övre ryggpass blev kanon










I morgon blir det hela ryggen och då blir det ju lite lite övre med men andra övningar än idag har ju delat upp det. Avslutar varje pass med en övning där jag minskar på vikterna och kör minst 7 set och 15 reps med max 20 sekunders vila mellan för att köra slut på det sista. Peppad till max nu!

Hållit mig till runt 10 i GB idag till en helt ok kolhydratsnivå enligt min kropp. Känner mig mycket gladare i kroppen nu än när jag försökte trycka i mig 250 g per dag. Känner ju min kropp väldigt bra

Dagens bilder


















- Veronica

Inga kommentarer: