2013/08/08

Högspinn

Idag blev jag ju ledig så det blev bio med Anna och Alicia och såg Monsters University










Viggo tyckte den va lite läskig ibland men annars va den bra :-)

Lyssnar sönder de nya Zumbalåtarna och försöker få ihop det så det ska fungera med deltagarna oxå. Brukar bli att man testar en gång med dem och sedan förenklar där man ser att det blir för svårt. Man kan göra det svårare vartefter tiden går och en av låtarna ska jag göra lite lättare och en ändrade jag steg på och gjorde en lite tyngre korr på. En fick jag helt hjärnsläpp på och körde bara på ha ha så kan det va.

Minskat på kolhydraterna nu lite lätt bara som ni ser måste känna att energin finns till arbete och träning. Ska räkna GB ett tag och hålla max GB 20 per dag de dagar jag tränar och runt 10 när jag vilar förutom mina fria fredagsmiddagar. Många kör LCHF men det fungerar inte strikt på mig i mitt jobb med barnen man måste äta någorlunda som dem annars blir det fel signaler. Nu väljer jag ju oftast att laga mat som passar mig även till dem men låter dem få ris, pasta eller potatis till även om jag låter det vara men jag låter dem inte äta en helt annan maträtt det blir för knöligt. Så därför kan jag inte vara strikt. Ska iaf sätta ihop en tabell åt mig själv med livsmedel jag kan välja att äta och mängder för de olika livsmedlen samt GB på dessa så jag inte behöver tänka. Synd appen inte visar sånt med eller att man kan ställa in det på nått sätt. Håller koll på E% så dagen blir rätt iaf

Dagens bilder


















Veronica

Inga kommentarer: