2015/10/13

Resultat ?

Nja springer gör jag ju inte pga foten men det blir en hel del annat varje vecka . Minst två rejäla styrketräningspass , 4 HIIT , 3 spinning, 2 Core och ett funktionellt styrkepass och så en massa cykel på det. Har lagt om träningen en hel del nu för att foten ska bli bra det är dock jobbigt att stå på den hela dagarna men jag försöker sitta när jag kan och lägga upp benet på soffan om man kan en stund. Ska kanske masa mig iväg till en läkare för röntgen och se om det är nått mer skit än bara hälkudden när tid finns. Svårt att passa in med mitt arbete att kunna gå till doktorn det blir inte så många tillfällen man kan det. 

Men det är mycket intervallträning nu tills musklerna gråter och inte orkar och inte så mycket tunga vikter så jag belastar foten och jag tror det ger resultat faktiskt . Svårt att säga men det känns bra. Vikten är en annan historia den bryr jag mig inte så mycket om nu är det muskelresultat som gäller och jag räknar fortfarande vad jag äter så jag får i mig tillräckligt . Ligger runt 3000 kalorier om dagen totalt och maxar proteiner

Så full fart nu

Inga kommentarer: