2016/02/10

Ögonöppnare

Idag fick jag se en länkad blogg på Facebook och började läsa om den kvinnan som liksom jag alltid haft problem med att låren skaver emot varandra, blir varmt och svettigt och hur mycket jag än går ner i vint eller tränar så är problemområdet kvar runt rumpa och lår. Hela livet har det varit den del jag är mest missnöjd med och efter att ha sett denna föreläsning så är min syn på mig själv lite annorlunda 


Jag är inte ensam och jag vet att hur mycket jag än sliter så kommer det aldrig att försvinna . Det sitter där och jag är ju motståndare till kniven i min kropp och har det ju lätt hanterat det som finns men nu har jag en förklaring. Ett namn på varför det ser ut som det gör, varför jag aldrig någonsin vill visa mig i kortare kjolar eller byxor än sånt som går till knäna. Att jag avskyr att någon tittar på mina lår och sedan på resten av kroppen och säger att de inte hör ihop för att det inte syns med kläder på så syns det när de är borta. Alla tecken på typ 1 är där och nu vet jag att det inte är mig det är fel på  att ingen diet eller träning i världen kommer rå på det

Så det får helt enkelt vara så


Inga kommentarer: