2009/09/15

Man hinner ju inte blogga

Troligtvis är du en av dem som ledsnat att läsa min blogg eftersom jag inte hinner skriva i den så ofta. Det blir inte så mycket tid nu när man har flera småbarn i verksamheten och det ska vilas etc. Hinner dock ta en liten datorstund på dagen med min lilla farm på Facebook som jag ratade in i det längsta men det är faktiskt kul att fixa, flyttar runt mina frigående djur hit och dit och vägrar ha maskiner till hjälp i mitt ekologiska jordbruk :)

Men jag har ju inget att blogga om som är av intresse det är ju det som är grejen. Det händer inget mer än att jag har jävligt ont i armbågen! Troligtvis är den överansträngd så den ska få några dagars styrkevila och mycket omsorg med heat lotion och algliniment.

Ska på föreläsning ikväll om fettsyror och deras inverkan vid autoimmuna sjukdomar.

Inga kommentarer: