2014/01/06

Det blir inte bättre för att man flyttar vågen

Arg på min kropp och arg på mig själv för att jag inte kan hålla vikten när jag har uppehåll i träningen. Har ätit en massa skit och fast att jag flyttar runt vågen så blir det samma jäkla siffror vart jag än ställer den :-(

Försöker få ihop vårens Zumba men är så oinspirerad att det inte går alls. Vill göra som jag själv vill till de låtar jag gillar men då är det ju inte enligt the Zumba formula och kan inge kallas Zumba och just nu vill jag gärna köra som jag vill och klagar någon så kan de ju göra det.... Har gjort om några av de gamla låtarna till toning med sticks som jag tänkte ha på passet så det blir lite nytt



Har ju ett gäng som annars bara ligger nu får de slita lite istället.
Så Zumban blir lite Zumba med mycket blandad inspiration under våren tills jag får känslan tillbaka. Skulle gärna köra ett Bokwa pass med latinomusiken kanske använder några bokstäver på Zumban ;-)

Nä nu ska jag ladda för morgondagen det börjar ett nytt barn i gruppen det är alltid lite pirrigt

Inga kommentarer: