2014/01/02

Men fan vad trött jag är

Sover ganska dåligt just nu, drömmer skumma drömmar varje natt och mycket handlar om mat jag ska laga i min Crock-Pot. Skumt va? Eller så drömmer jag andra konstiga saker så jag inte är ett dugg utvilad när jag vaknar .

Va hos läkaren idag som konstaterade att allt är som det ska och blir det inga komplikationer senare så behöver jag inte gå dit igen jippi! Har 50 kr kvar till frikort hoppas slippa utnyttja det för nu har jag fått nog av sjukvård för ett tag. Men iaf klartecken att börja träna fast kanske inte riktigt tungt ännu men iaf kondition och lättare styrka. Ska va duktig och göra som hon sa :P

Höll Bokwa idag va visserligen bara en som kom men hon har inte missat många av mina pass så gissa vad vi körde hårt. Trodde jag skulle dö ett tag men nu biter jag ihop och ska ha bort alla extra kilon december gav mig. Fast jag får skylla mig själv som smarrar fast jag inte behöver.

Dag två iaf på banan vad gäller maten och det kan ju va sockeravgiftningen som gör att jag är lite galen ha ha

Måste visa sötaste Ragnar han är så söt att det inte är klokt



-Veronica

Inga kommentarer: