2015/06/26

Måste få spy av mig lite

Kan knappt se mig i spegeln just nu känner mig så tjock. Jag vet jag släppt allt och tycker inte att jag överäter för mycket men med den onda foten och jäkla allergin så har man ju inte kunnat köra hårt den senaste månaden och det både syns och känns på min kropp. 

Men jag ska vila ( på mitt sätt) och jag ska acceptera att kroppen förändras under den här perioden och jag ska njuta och i höst tar jag nya beslut över min kropps utformning. Får andnöd av att bara tänka på det men min hjärna behöver koppla av. Känner mig mer och mer tillfreds i hjärnan av att inte räkna, inte ha ett armband på handleden som säger åt mig att öka eller ens krav på att midjemåttet ska hållas på en viss nivå. 

Det är ju inte så att jag inte vill vara strikt det vill jag absolut men min hjärna stressas sönder av allt tänkande dem måste få semester nu inte bara min kropp utan alla måsten måste få ledigt med. Känns ju som om det är för dig inte mig jag presterar så då är det ganska världelöst om jag ska må skit för att du ska va nöjd liksom. 

Inga kommentarer: