2015/06/27

Sprungit idag

Äntligen dags för Superior Race även om formen är usel och hälen ond. Känner mig som en flodhäst efter att inte tränat som vanligt på en månad . Vågar inte tänka på hur många kilo jag gått upp men de ska jag försöka få bort under resten av sommaren bara hälen blir bra.

Nöjd med årets bana iaf mer mig själv jag inte är nöjd med men det är kul att springa med Nettan som har överseende med min taskiga form. Hoppas få tillbaka kondisen innan Tough Viking i slutet av augusti men det får bli crosstrainer tills dess så hälen inte belastas gör mycket. Va i så bra form innan den här skiten med hälen och det känns tungt att va skadad även denna sommar. Förra året va det knät och nu hälen även om jag känner av knät med men inte som förra året.

Men i mål kom vi och det känns bra

Inga kommentarer: