2015/11/10

Kommer inte ut spiralen

Fan jag har inte börjat logga ännu
Är ju fortfarande inte helt frisk från förkylningen och extremt hungrig hela tiden . Kan snor och hosta trigga igång hungern tro ?

Men nu tänker jag såhär att det kan få vara en bulkperiod tills jag känner mig helt frisk tror inte det skadar och även om det blir nått kg extra är det mest vätska med tanke på allt jag tränar 

Så nu ska jag va som en normal som äter  när det behövs och den mängd jag känner för tills hosta och harkel är över.

Btw ligger i sängen utan sonen ! I över 10 år har jag haft barn nästan varje natt i sängen med undantag för ett fåtal tillfällen sonen sovit hos äldsta dottern

Nu har han fått en egen säng ovanför vår och det känns bra. Jag älskar att jag fått det lite mer ombonat där jag själv sover då jag gillar att ha tryggheten . Sonen får fortsätta sova i vår närhet men i egen säng. 

Så upphängd i taket är han nu

Inga kommentarer: