2015/11/15

Så nu ska jag ge gärnet

Nu ska jag skärpa mig! Ja jag vet ni har hört den förut men när händerna somnar för att de är så svullna är det dags att skärpa sig. Nu är det slut på mackor helt klart för det är min stora last förutom att jag älskar godis två dagar i veckan .

Så kvarg, Questbars och protein istället för mackor så blir det. 



Känner mig lite piggare nu så det finns hopp om att förkylningen släpper . De senaste veckorna har varit så jäkla jobbiga . Hjärnan har varit som gröt
Men nu så är snoret på återgång , öronen värker och rinner inte längre och den värsta hostan är borta. Så det måste ju gå åt rätt håll pallar inte denna energilösheten det är inte jag liksom. Jag vill bara skutta runt och tycka varje dag är skitkul inte att jag är trött och andfådd för minsta lilla 
Nu kör vi!

Inga kommentarer: