2009/07/02

Rea

Idag tog jag småttingarna till parken för att bada. De har tusen saker
de ska göra på vägen så det tar ju sin tid och med den här värmen
orkar man ju knappast stressa.

På vägen hem skulle vi in på Lindex för att hämta en Liberolåda vi
fått som reklam. Gick därifrån drygt 600 kr fattigare med tröjor till
tjejerna och bodys till Viggo. Så nu ska jag rensa ut försmått igen
och se till att det är bra kläder till Mimosa nu när hon börjar
skolan. Hon kan inte riktigt förstå vad det spelar för roll om hon tar
Lowas kläder som är försmå. Hon gillar ju inte när det trycker på
naveln så att byxorna är låga bekommer henne inte. Men det går ju ann
så länge man är hemma men inte när skolan börjar.

Va på ett underbart jobbigt gympapass ikväll sen gick vi en promenad
innan vi åkte ut mot Biskopsudden för att se om det va några
luftballonger som skulle starta. Tjejerna tyckte det va jättespännande
och när vi kom hem så passerade de här.

Viggos nya vagn kom idag. Den ser lite sned ut men jag tror det kan va
en synvilla men den kärvade lite när jag skulle fälla upp den. Ska
testa igen i morgon är det knöligt får jag väl byta ut den.

1 dag till semester!

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: